Commercieel Secretaresse bij Van der Wiel Makelaardij (32-40 uur)
Van der Wiel Makelaardij BV is een modern succesvol makelaarskantoor in Rotterdam-IJsselmonde. Verkoop, aankoop en taxaties van woningen in de particuliere woningmarkt bestaande bouw is onze corebusiness. We maken hiervoor volop gebruik van de huidige online mogelijkheden, zoals YouTube-presentaties, social media, WhatsApp-marketing en Google. Het enthousiaste team van Van der Wiel Makelaardij BV bestaat uit 8 personen: twee makelaars, een assistent-makelaar, drie secretaresses, een assistent-taxateur en een marketingmedewerker.
- Jong en informeel team
- Een goed salaris
- Volop ontwikkelmogelijkheden (trainingen/cursussen)
- Tevreden klanten (klanttevredenheidscijfer 9,1)
Als commercieel secretaresse ben je het visitekaartje van ons bedrijf. De binnenkomende telefoontjes worden door jou aangenomen en bezoekers worden door jou bij de balie ontvangen. Daarnaast heb je een spilfunctie binnen het kantoor. Je beheert de agenda’s van de makelaars, je zorgt voor de juiste informatie voorziening naar klanten, je verzorgt de online woningpresentaties en je neemt de makelaars zo veel mogelijk administratief werk uit handen. Verder behoren het opmaken van de koopovereenkomsten en het opstellen van andere documenten tot je primaire taken.
Bekijk deze video over het team:
- Aannemen binnenkomende telefoongesprekken;
- Inplannen van afspraken;
- Afhandelen/doorzetten binnenkomende email;
- Verzamelen van documenten t.b.v. dossier (dossier opbouw);
- Opstellen en publiceren verkooppresentatie te koop staande objecten (zowel online als print);
- Verzorgen van de schriftelijke (mail) correspondentie met kopers, verkopers en notarissen;
- Bewaken van de voortgang in de processen bij de opstart en bij de verkoop;
- Ontvangen van klanten aan kantoor.
Uiteraard hoef je bovenstaande werkzaamheden niet allemaal gelijk zelfstandig uit te kunnen voeren. Wij gaan je inwerken zodat jij voldoende kennis en vaardigheid gaat opbouwen om deze werkzaamheden van tijd zelfstandig te kunnen gaan uitvoeren.
- Zelfstandig kunnen werken;
- Representatieve eigenschappen, vriendelijk en duidelijk de klanten te woord kunnen staan;
- Correcte en representatieve verbale vaardigheden;
- Goede beheersing Nederlandse taal, beheersing van de Engelse taal is een pré;
- Nauwgezet en gestructureerd kunnen werken;
- MBO niveau of gelijkwaardig.
- Een goed salaris passend bij jouw kwaliteiten en de inhoud van de functie;
- Een leuke werksfeer binnen een informeel en jong team;
- Eventueel reiskostenvergoeding woon-werk verkeer;
- De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen door het volgen van cursussen of trainingen.
Heb je belangstelling voor deze afwisselende en leuke functie? Plan hieronder een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Voor meer informatie kan je bellen met Jan-Willem van der Wiel via 010 – 497 84 41.
→ Heb je vragen? Laat het gerust weten!
Bekijk deze video over het team:
Werken bij Van der Wiel?
Welkom in ons team! Laat het weten als je vragen hebt.
E-mail: info@wielmak.nl
Telefoon: 010 497 84 41